50-v. juhlavuosi

Tule mukaan 50-vuotisjuhlien järjestelyihin!

Yhdistyksemme perustettiin 4.10.1971. Se on pohjoismaiden vanhin AVH ja Afasia -potilaiden yhdistys. Oletko valmis juhliin? Yhdistyksen hallitus on aloittanut valmistelut. Tavoitteena on juhlistaa yhdistyksen toimintaa eri tavoin vuonna 2022 ja järjestää tapahtumia eri puolilla Uuttamaata, lähellä jäseniä. Siinä vaiheessa kokoontumisrajoitukset ovat toivottavasti muisto vain. Pääjuhlana on suunniteltu pidettävän isommassa salissa, jonka kuvaamme ja lähetämme livestriimauksena jäsenille ympäri Uuttamaata. Mukaan tarvitaan vapaaehtoisia valmistelemaan ja myöhemmin toteuttamaan tapahtumia. Tehtäviä löytyy kiinnostuksen ja oman jaksamisen puitteissa.

Mikä olisi sinusta hyvä tapa juhlia? Hallitus on perustanut ryhmän, joka kerää nyt ideoita koko Uudenmaan alueelta. Toivomme yhteydenottoa kaikilta, jotka ovat kiinnostuneet esim. soittamaan tai laulamaan, näyttelemään tai lausumaan tai järjestämään vaikkapa taidenäyttelyä.

Tavoitteena on koota yhdistyksen 50-vuotishistoriikki, eli kuvia ja tarinoita yhdistyksen
toiminnasta. Jos sinulla on lainata tai lähettää valokuvia yhdistyksen tapahtumista,
kokoontumisista, kerhoista ja juhlista - tai sinua saa haastatella, ole yhteydessä. Etsimme myös historiikin kokoajaa, se sopii myös harjoitustyöksi tai opinnäytetyöksi monen alan opiskelijalle. Materiaalien skannaamisessa digitaaliseksi tarvitaan myös apua, tule toimistolle vuorollasi talkoisiin! Suunnitelmissa on myös blogisarja, johon kaipaamme kirjoittajia - teemoja ja haastateltavia meillä on, mutta voit ehdottaa myös omaa aihetta tai kertoa vertaistarinasi.

Haemme myös yhteistyökumppaneita tukemaan tapahtumia ja
mahdollista juhlajulkaisua.

Tehdään juhlavuodesta mukava yhteinen tapahtuma. Tule mukaan ja ota mukaan, vaikka ystäväsi! Etsitään sinulle sopiva tapa - moni valmisteluista onnistuu hyvin kotoa käsin.

Lisätietoja valmistelutyöryhmästä antavat
Jorma Kiljunen, jorma.kiljunen@gmail.com tai puh. 040 744828
Helena Paimela, paimela@hotmail.com tai puh. 050 3601452.
Yritysyhteistyö ja historiikin materiaalit: uudenmaanavh@gmail.com tai
puh. 040 5408884 (maanantaisin klo 14–16).