Retket ja leirit

Uudenmaan AVH-yhdistys järjestää vuoden aikana monipuolista
virkistystoimintaa.

Lehmiranta 2020

Yhdistyksen perinteinen kesäleiri järjestetään tänä vuonna Lehmirannan leirikeskuksessa 17.-20.8.2020. Ilmoittautumislista on täyttynyt, mutta voit vielä ilmoittautua varasijoille.

Ota yhteyttä sähköpostitse: uudenmaanavh@gmail.com

Keskuskirjasto Oodi
Toivottu retki Helsingin keskuskirjasto Oodiin on tiistaina 3.9. klo 13:00.

Noin tunnin kestävä opastettu kierros sisältää tutustumisen kirjaston tiloihin ja palveluihin sekä mm. Celia
äänikirjoihin. Kierroksen jälkeen yhteiset pullakahvit kirjaston kahvilassa. Retken etukäteen laskutettava jäsenhinta on 15€/hlö (sis. opastuksen + pullakahvit).

Oodi on esteetön kohde https://www.oodihelsinki.fi/esteettomyys/.

Ilmoittautumiset 25.8 mennessä, uudenmaanavh@gmail.com tai puh. 040 5408884

Sinebrychoffin kotimuseo

Lähde mukaan retkelle Sinebrychoffin kotimuseoon Helsingin Bulevardilla lauantaina 17.10. klo 14:00.

Pääsemme vieraaksi suvun uusklassiseen kaupunkikartanoon, jossa kuulemme mielenkiintoisia tarinoita perheen elämästä autonomian ajan Helsingissä. Saamme tietää kuinka Sinebrychoffeilla vietettiin arkea ja juhlaa upean puiston, kasvihuoneiden ja panimon vieressä sekä miten taiteenkeräily sai alkunsa ja taidekokoelmat karttuivat. Retken jäsenhinta on 10€/hlö (sis. opastuksen).

Museo on esteetön kohde https://sinebrychoffintaidemuseo.fi/tule-meille/saavutettavuus/

Ilmoittautumiset 7.10. mennessä, uudenmaanavh@gmail.com tai puh. 040 5408884.

Opastusta ennen tai jälkeen on mahdollista omakustanteisesti/museokortilla tutustua museon maksullisiin näyttelyihin. Museon läheisyydessä on myös monia kahviloita ja ravintoloita (omakustanteisesti).

Kuvia yhdistyksen retkiltä