Ylimääräinen jäsenkokous

25.10.2023

Kutsu ylimääräiseen jäsenkokoukseen

Hyvät Uudenmaan AVH-yhdistys ry;n jäsenet.

Kutsumme teidät torstaina 02.11.23 klo 17:30 - 19:30 pidettävään ylimääräiseen jäsenkokoukseen.
Tilaisuus on vain jäsenille. (Virallinen henkilökohtainen avustaja saa olla mukana.)
Paikka: Afasiakeskus, ruokasali Vipusentie 3, Helsinki.

Taustaa kokouksen syihin:

Vuoden 2023 hallitus aloitti toimintavuotensa hyvän yhteistyön merkeissä tavoitteena kehittää jäsenistöä paremmin palvelevaa virkistys- ja vertaistukitoimintaa. Sekä järjestää tapahtumia, tehostaa tiedottamista ja lisätä AVH-tietoutta jäsenille ja sekä heidän omaisilleen.

Päätökset uudistuksille tehtiin toimivaltaisen hallituksen aikana, samoin henkilövalinnat.

Hallituksella oli ja on edelleen vakaa tahto keskittää tärkeimmät hallinnolliset tehtävät yhdistyksen hallituksen toteutettaviksi,  ja näin kehittää toimintaamme kustannustehokkaammaksi. Näin yhdistykselle jää enemmän varoja toteuttaa tapahtumia ja muuta toimintaa.

Välttämättömättömien uudistusten toteuttaminen ja niiden vaatimat muutokset osoittautuivat odotettua haastavammiksi osalle hallituksen jäsenistä, jonka johdosta he jättivät paikkansa.

Uudistustyö on vielä kesken ja tarvitsemme yhdistyksen hallitukseen uusia ja motivoituneita henkilöitä, joiden kanssa saamme muodostettua toimivan ja positiivisesti yhdistyksen parasta ajavan hallituksen.

Uudenmaan AVH-yhdistys ry on toiminut jo yli viisikymmentä vuotta. Toiminnallaan yhdistys on pyrkinyt tukemaan sairastuneen selviytymistä arjessa, lisäämään osallistumista ja ehkäisemään syrjäytymistä. Yhdistyksessä on eri alojen osaajia, sekä aivosairauden haasteita kokeneita henkilöitä. Tarkoituksena on palauttaa uuden hallituksen voimalla perustoiminnan arvot ja perinteet toimimalla positiivisesti, avoimesti ja läpinäkyvästi.

Tervetuloa mukaan vaikuttamaan!

Jäsenet voivat liittyä kokoukseen Teamsin kautta, linkin kokoukseen saat laittamalla sähköpostia tiinanttonen@gmail.com

Esityslista:

1. Kokouksen avaaminen